Пошуковий запит: (<.>A=Пічурін В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пічурін В. В. Теоретико-методологічні основи психологічної і психофізичної підготовки студентів у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 2. - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_2_19 Виявлено теоретико-методологічні основи для проведення психологічної та психофізичної підготовки студентів у процесі фізичного виховання. Як метод дослідження використано теоретичний аналіз. Суть запропонованого підходу полягає в ствердженні того, що методологічне підгрунтя для постановки питання про психологічну і психофізичну підготовку особистості студента у процесі фізичного виховання виявляється під час аналізу в психології та філософії таких фундаментальних питань як психофізична проблема, взаємовплив організму і психіки людини, проблема особистості в психології. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше обгрунтовано теоретико-методологічні засади для проведення психологічної та психофізичної підготовки студентів у процесі фізичного виховання. Результати дослідження надають необхідне теоретичне підгрунтя для розробки чітких критеріїв і вимог до студентів у процесі психологічної та психофізичної підготовки, створення точних методів оцінювання її складових, розробки ефективних методик формування психологічної та психофізичної готовності студентів у процесі фізичного виховання.
|
2. |
Пічурін В. В. Розвиток концентрації й стійкості уваги студентів-залізничників у процесі психологічної та психофізичної підготовки [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Наука та прогрес транспорту. - 2014. - № 2. - С. 187-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_2_20 Ряд спеціальностей залізничного транспорту висувають виключно високі вимоги до таких характеристик уваги фахівця, як концентрація та стійкість. Їх розвиток у студентів-залізничників може здійснюватись у межах викладання такої навчальної дисципліни, як фізичне виховання. Необхідно виявити ефективні шляхи організації фізичного виховання для розв'язання цього завдання. Як головний метод дослідження використано педагогічний експеримент. Під час його проведення незалежною змінною виступав зміст розроблених основ психологічної та психофізичної підготовки. Залежною змінною вик0ористано показники динаміки рівня розвитку концентрації та стійкості уваги у студентів-залізничників. Встановлено, що реалізація в ході навчальних занять із фізичного виховання комплексу засобів, включених автором до змісту основ психологічної й психофізичної підготовки студентів-залізничників, є ефективним шляхом розвитку в них концентрації та стійкості уваги. Підтверджено ефективність використання в ході навчальних занять із фізичного виховання основ психологічної та психофізичної підготовки для розвитку в студентів концентрації та стійкості уваги. Реалізація запропонованого підходу під час підготовки фахівців для залізниці сприятиме підвищенню продуктивності праці та рівня безпеки залізничних перевезень.
|
3. |
Пічурін В. В. Психологічна і психофізична підготовка як складова фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2014. - № 11. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2014_11_10
|
4. |
Пічурін В. В. Рівень розвитку психологічної і психофізичної підготовленості студентів до професійної праці на залізниці [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 4. - С. 148-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_4_18 Встановлено рівень розвитку ряду складових психологічної та психофізичної готовності до професійної праці в студентів-зілізничників. Використано методики психологічної діагностики (шкала оцінки рівня ситуативної та особистісної тривожності Ч. Спілбергера, опитувальник рівня суб'єктивного контролю Є. Ф. Бажина, розроблений на основі шкали рівня локусу контролю Дж. Роттера, тест Мюнстерберга, коректурна проба Бурдона), спеціальні фізичні вправи для оцінки сенсомоторних характеристик (швидкості в діях, стійкості вестибулярних реакцій). Встановлено існуючі тенденції відносно рівня розвитку в студентів: ситуативної та особистісної тривожності, рівня суб'єктивного контролю, вибірковості уваги, концентрації й стійкості уваги, швидкості в діях, стійкості вестибулярних реакцій. Новаторство в дослідженні полягає у виявленні рівня розвитку в студентів-залізничників ряду показників психологічної та психофізичної підготовленості до професійної праці. Дані, одержані в процесі дослідження, дають уявлення про існуючі реалії відносно психологічної і психофізичної підготовленості студентів до професійної праці. Це є підгрунтям для організації цілеспрямованої роботи з формування в студентів психологічної й психофізичної підготовленості в ході навчальних занять.
|
5. |
Пічурін В. Особистість і спортивна діяльність [Електронний ресурс] / В. Пічурін // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2010. - № 3. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2010_3_5
|
6. |
Пічурін В. Особливості особистості студентів навчальних секцій спортивного і фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. Пічурін // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2014. - № 2. - С. 137-141 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2014_2_30
|
7. |
Пічурін В. В. Копінг-стратегії студентів і психологічна готовність до професійної праці [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 2. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_2_11
|
8. |
Пічурін В. В. Психологічна і психофізична підготовка як фактор зниження особистісної тривожності у студентів [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 3. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2015_3_9
|
9. |
Пічурін В. Проблема контролю у фізичному вихованні студентів [Електронний ресурс] / В. Пічурін // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2011. - № 1. - С. 25-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2011_1_7
|
10. |
Пічурін В. В. Толерантність до невизначеності як складова психологічної готовності студентів до професійної діяльності і її формування в процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 260-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__88
|
11. |
Пічурін В. Аналіз фізичної підготовленості студенток [Електронний ресурс] / В. Пічурін // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2016. - № 3. - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2016_3_35
|
12. |
Пічурін В. В. Копінг-стратегії студентів і їх формування в процесі психологічної і психофізичної підготовки [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 2. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_2_22
|
13. |
Москаленко Н. Аналіз фізичної підготовленості студенток [Електронний ресурс] / Н. Москаленко, В. Пічурін // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2017. - № 3. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2017_3_21
|
14. |
Пічурін В. В. Особливості взаємозв’язку фізичної підготовленості і психофізичних характеристик у студентів [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 3K. - С. 365-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_3K_108
|
15. |
Москаленко Н. Зміст психофізичної підготовки у фізичному вихованні студентів спеціальності "Організація перевезень і управління на залізничному транспорті" [Електронний ресурс] / Н. Москаленко, В. Пічурін // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2018. - № 1. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2018_1_35
|
16. |
Москаленко Н. Психофізична підготовка студентів інженерних спеціальностей у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. Москаленко, В. Пічурін, А. Гвоздак // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2018. - № 2. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2018_2_15
|
17. |
Москаленко Н. Теоретико-методологічні основи психофізичної підготовки студентів інженерних спеціальностей у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. Москаленко, В. Пічурін // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2021. - № 1. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2021_1_16
|
18. |
Пічурін В. Вплив занять міні-футболом на формування вольових якостей студентів [Електронний ресурс] / В. Пічурін, Н. Москаленко // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2021. - № 2. - С. 121-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2021_2_13
|
19. |
Пічурін В. В. Особливості сприйняття студентською молоддю здорового способу життя [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін, Я. Ю. Жарко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2018. - № 1. - С. 42–47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_1_8
|
20. |
Пічурін В. В. Особливості функціонального стану студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / В. В. Пічурін // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 1. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2020_1_11
|
| |